Kimse bana tutup da  uyku felcinden  bahsetmesin, hangi uyku felcinden bahsediyorsunuz bilimin çaresiz kaldığı , adını koyamadığı durumu açıklayabildiği başka bir terim var mı ?

Yıllardır karabasab denilen bu illetler boguşuyorum aynı gece içerisinde 3 - 4 kez karabasanla buluşuyoruz gecede 3 - 4 kez uyku felcimi geçiriyorum ....Karabasanla ilk tanıştığım zamanı tam olara hatırlamıyorum ama nasıl geldiği hayal meyal hatırlıyorum anneme ulaşmaya çalışıyordum bağırıyorum duymuyor beni ! daha doğrusu bağırmaya çalışıyorum ama yok çıkmıyor sesim , kımıldamay çalışıyorum ama olmuyor ....ilk tecrübem böyleydi daha sonra belki yüzlerce kez aynı durumu farklı rüyaların içerisinde yaşadım ... Bir keresinde bacaklarımda ayaklarımın izi vardı ; bilimsel olarak ayaklarımla bacaklarıma basmış olmak olanaksızdı , bassam bile keza ihtimal dışı kırmızı olması olasılıksız .... Vücudumda anlam veremediğim çizikler oluyor bazen sebebini hala anlayamadığım ...
Bilimsel olarak uyku felci olduğunu kabul edelim diyelim ki , o esnada bilincim öylesine açık oluyor ki o esnada bildiğim surelerin hepsini okuyabiliyorum Allah ismini zikredebiliyorum felc geçiren bir insan bildiğin bütün sureleri, ezberinden karıştırmadan bilinçli bir şekilde nasıl okuyabiliyor..Hepsini geçtim okumlar esnasında en içten şekilde en inançlı şekilde yok olup gidiyor Allah isminden korkup gidiyor...
Bilimsel olma olasılığı elbette var belkide gerçekten uyku felci olma ihtimali ama yaşadığım deneyimlerime dayanarak söylemem gerekirse deneyimlerim bunu kabul edemeyecek durumda ...

Ayrıca bakınız dikkat ederseniz görürsünüz ki bu gibi durumlarda yapılmaması gereken şeyler yapıldığında başımıza gelir, bulaşıkları yıkamadan yatınca ekmek ufak bi kırıntısı dökülünce abdestsiz olunca ... Bazen de abdestsiz olarak kalsanız hiçbirşey gelmez sebebide sizin o durumda o pisliğin içinde olmanızdan memnun olunmasıdır... Yani sizi korkutmaz kişiye göre değişebilir elbette ama dooğrusunu söylemek gerekirse kabuslar içinde uyanmaktan çok sıkıldım ....

ENDİŞELENMEYİN
her şeyin çözümü vardır ve herşeyin çözümü duadır ; bu üç kelime siziniçin dünyadaki hatta hepimiz için dünyadaki mucizedir , duayı tanıyan duayla tanışan hiçbir insan artık eskisi gibi değildir ... Hayır ve şerrin aynı yerden geldiğini öğrenmiştir ve görünenle görünmeyen arasında birşeyler gizlendiğini bazen olayların reel boyutunun arkasında nelerin saklandığının farkına varabilecek kadar farkındalığı olmuştur...

Yani bununda çözümü duadır ... dua  bu durumu sıkıntıyı yaşayan kişilerin hepsi için bir dua önermek mümkün değil zira karabasan için karabasan duası diye herkezin nazar duaları gibi içli dışlı olduğu bir dua yok tabiki elbette karabasan için dualar var ama bu herkezin dilinde yok,dua kitaplarının birçoğunda karabasan duası yok bunun sebebi sanırım herkezde aynı etkiyi göstermemesidir....
Endişelenmeyin sizler için bu konuyla ilgili dualar paylaşacağım ve araştırmalarım devam ediyor.... Belki gerçek neymiş hep birlikte fark ederiz...



Yorum Gönder

 
Top